Kroz institucionalnu podršku zadržano je zapošljavanje 2 postojeće zaposlenice – voditeljice udruge i koordinatorice programa i projekata, koje su kroz svoj rad usmjerene ka razvoju i stabilizaciji udruge.
Kroz institucionalnu podršku radi se i na jačanju kapaciteta organizacije civilnog društva, te ulaganje u ljudske potencijale kroz izobrazbu zaposlenika i članova upravljačkih tijela.
Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva kroz odobrenu Institucionalnu potporu pružila nam je ostvarenje uspješne godine kroz ovo izazovno vrijeme. Veći dio prijavljenih projekata / programa nam je odobren, čime je omogućen nastavak postojećih ili uvođenje novih, diverzificiranih usluga i sadržaja za naše članice i članove, ali i cijelu zajednicu te mogućnost snaženja vlastitih kapaciteta da daljnji rast i razvoj udruge u ostvarenju ciljeva.
Postojeće aktivnosti naše organizacije u turbulentnim situacijama i nesigurnim vremenima je nužno prilagoditi uvjetima, ali ne nauštrb korisnika te pritom osigurati stabilnost udruge. Upravo to su glavni ciljevi ove institucionalne potpore – osigurati stabilan rad udruge, osigurati nesmetano odvijanje aktivnosti koje će biti jednostavnije prilagođene novonastalim situacijama ukoliko do njih dođe, osigurati pomoć u cilju prevladavanja stalnih promjena i posljedica krize na pojedinca i društvo u cjelini. Zahvaljujući ovoj institucionalnoj podršci u mogućnosti smo kontinuirano raditi na razvoju ljudskih kapaciteta koji brinu o daljnjem razvoju naše udruge – te ćemo na sve promjene, izazove i obveze pravodobno i stručno odgovoriti, a to će biti moguće isključivo nastavljajući i šireći svoj rad u adekvatnim uvjetima.
Zahvaljujući institucionalnoj potpori nastavili smo jačati vlastite kapacitete (što je ključna pretpostavka za organizacijski razvoj u cjelini), uvodimo inovacije, kako bi se u konačnici poboljšao pristup pristupačnim, održivim i visoko kvalitetnim izvaninstitucionalnim socijalnim uslugama za ranjive skupine na održiv i stabilan način. Zahvaljujući institucionalnoj podršci ojačani smo da na razini cijele udruge omogućimo dodatne interne edukacije – one se prvenstveno odnose na korištenje digitalnih alata u poslovanju, s obzirom da jedan dio zaposlenika i članova upravljačkih tijela nema vještine, primjerice, korištenja različitih platformi kojima se u realnom vremenu odvijaju aktivnosti (sastanci i slično). Povećanje kvalitete procesa upravljanja, razvoja i komunikacije omogućili smo nastavkom razvoja modela i metoda rada unutar organizacije, osiguranjem dostatnih prostornih uvjeta, kao i uspostavom adekvatnih tehničkih i tehnoloških rješenja za što kvalitetniji rad.